Monday, August 18, 2008

Tahniah!

Bismillahirrahmanirrahim..

Tarikh keramat, 16 August 2008, dipilih sebagai tarikh keramat bagi ahli keluarga Wawasan, Saudari Abil untuk mengadakan majlis persandingan beliau bersama suami tercinta di Kota Tinggi, Johor.

Tahniah kepada Saudari Abil! Semoga berbahagia ke anak cucu hendaknya. Moga-moga Wawasan & Wawasan's Alumni akan menerima ahli keluarga baru satu hari nanti. InsyaAllah. Tahniah sekali lagi atas ikatan suci.

Selamat Pengantin Baru!


Wawasan's Alumni

5 comments:

Skullsplitter said...

Aah. Tahniah juga kat Abil! Nisa bila lg? Huhu~

Yusmir Yusop said...

Aku ada cadangan.Retreat Alumni 08.Lepas raya.Hujung tahun ke?Langkawi.Cari cuti siap2!

Skullsplitter said...

Agak menarik tu yus! Cantik gak. Aku put ko as an author for this blog. Ko tulis dlm blog ni? amcm?

Yusmir Yusop said...

Belum boleh bro.Aku ni commitment freak.Tak pe lah.Kalau rajin aku submit je.Nanti ko edit2 pastu post.Tunggu zen dalam badan dah betul,insyaAllah.Btw,thanx.

Skullsplitter said...

Yus: Ok yus! gua tunggu. Dah dpt nanti aku update. Send kat email alumni.

Nisa: Calon ade je. Memilih kot. Haha. Gua? InsyaAllah. Ade jodoh thn depan. Dengan sapa? Tunggu. Hehe.